Danske Bank

Danske Bank on tanskalainen vuonna 1871 perustettu pankki, jolla on tänään yli 5 miljoonaa pääosin pohjois-eurooppalaista asiakasta. 1990-luvulla se laajentui ensin muihin Pohjoismaihin ja myöhemmin Suomeen ostamalla Sampo Pankin vuonna 2006. Danske Bank tuottaa palveluja mm. henkilö- ja yritysasiakkaille, suurille yrityksille ja instituutioille sekä markets-asiakkaille. Danske Bankilla on n. 60 konttoria Suomessa vuoden 2013 lakkautusten jälkeen.

Danske Bank etuohjelma

Danske Bank lanseerasi 2014 erillisen neliportaisen etuohjelman, johon liittyminen on vapaaehtoista ja maksutonta, mutta se tulee edullisemmaksi kuin erilliset palvelut. Etuohjelmatasoille pääsee kun säästöjen, sijoitusten, lainojen ja vakuutussäästöjen yhteissumma ylittää tietyn tason. Parhaalle 4-tasolle päästäkseen näitä on oltava yhteensä yli 150 000 €. Eri portailla saa maksuttomia palveluita ja etuja, sekä alennuksen tilipakettien kuukausimaksuista.

Etuohjelman mukaisia palvelupaketteja ovat Silver, Gold ja Platinum Plus jotka vastaavat osittain entisiä päivittäispalvelupaketteja ja sisältävät nimensä mukaisen maksukortin. Silver-, Gold- ja Platinum -paketit voi valita jokaisella etuohjelman portaalla, mutta kuukausihinta on kalliimpi alemmilla tasoilla. Tutustu etuohjelmaan tarkemmin Danske Bankin sivuilla.

Sijoittaminen Danskessa

Danske Bank tarjoaa laajan valikoiman vaihtoehtoja sijoittamiseen: Rahastot, osakkeet, joukko-ja indeksilainat, talletukset yms. laajalti lähes koko maailmasta. Sijoittamiseen voi valita paketin aktiivisuuden perusteella (esim. Danske Investor).

Danske Bank Pankkiasiat.fi:ssä

Danske Bank esiintyy kaikissa Pankkiasiat.fi:n palvelumaksuvertailuissa. Voit arvostella pankin palveluita kokemuksesi mukaan viereisessä paneelissa.

3.625
2.583335
2.57447
3.5625
3.69231
3.203705
2.714285
3.133335
2.38983
3.81818
3.666665
3.666665
3.68
2.666665
2
2.333335
2.375
4.42857
3.75
3.42857
3.285715
4
3.333335
3.25
3.333335
3.5625
2.4
3
3
3.5
1.25
3
4
2.6
3.727275
4.5
0
4.5
2.333335
2
  • pankkiarvostelut

danske_3.png

Arvostele pankin palveluosa-alueet kokemuksesi perusteella:

Yleisarvosana: 

Keskiarvo: 2.6 (36 ääntä)

Verkkopalvelut: 

Keskiarvo: 2.6 (22 ääntä)

Asiakaspalvelu: 

Keskiarvo: 2.5 (20 ääntä)

Monipuolisuus: 

Keskiarvo: 2.7 (19 ääntä)

Hinnoittelu: 

Keskiarvo: 2.3 (18 ääntä)